parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Csudiszép pillácskám, még annál is csudiszebb szemöldököm lett pénteken! Beszéltük is a Lillával, hogy a nem annyira jól kinéző szemöldökömet lehetne tetoválni és az milyen jó lenne nekem! Kaptam is egy kétoldalas leiratot a kozmetikai tetoválásokról! A szemöldök tetoválásról nekem eddig nem volt túl jó véleményem, nyilván manapság már profi technikák vannak és gyönyörűeket lehet csinálni!

Semmiképp nem szeretném, ha olyan lenne, mint a Tomnak! :-D :-D

tom_and_jerry.jpg

Szombaton délelőtt Müller shopping, aztán egy kis városban mászkálás, 1-kor pedig indultunk Szegedre a halfesztre! Hátttööö, nekem annyira nem jött be, egy kicsit arra számítottam, hogy olyan lesz, mint a Mesterségek Ünnepe a Várban Pesten, de ez nem olyan volt, itt inkább a kajáról szólt minden! Mindenhol halászlé, meg hal volt, amivel semmi gond nincs, főleg, hogy halfesztivál volt, csak valahogy nem akartam beállni a kilométeres sorokba! Meg nem a kajákra vagyok kíváncsi! Viszont éhes voltam, úgyhogy a békési cigány éttermes csávónál ettem! Finom volt, valami panírozott halfilé, meg sült krumpli. Aztán bementünk még az Árkádba a kabátomért, meg ettünk egy fagyit, utána haza. Itthon zuhi és mentem a Deák Bill koncira, egyedül, a Laci nem akart menni! Nagyon jó volt! Felejthetetlen!

Vasárnap délelőtt piac, lángos, húsleves főzés, délután meg mentünk Elekre, hússütésre, az én kis, okos anyácskám azt olvasta valahol, hogy grillezés előtt nem kell megsózni a húst, mert kemény lesz. Ez nem volt jó ötlet, mert bazi sótlan és kemény volt az összes hús. De egyébként grillezéskor semmiképp nem lesz annyira puha a husi, mint, amit alufólia alatt sütünk a sütőben. Nem ízlett, de tegnap nekem a szar is ízetlen volt, feszült voltam otthon. Apa mindenen hisztizett, először azon, hogy a faszén nem akart begyulladni, aztán kompresszorral fújt rá levegőt, attól meg minden csupa hamu lett, pfff. Szidta a mindent is, úgyhogy mondtam az öcsémnek, hogy menjen és csináljon valamit! Annyira szeretem őket, igényem lenne látni őket, de ez a feszültség kiborít, most nem jól kezeltem, sajnos! Ja, a Berci óriási figura volt, mondta tegnap, hogy menjek vele megnézni a galambokat, mert vannak kicsik és olyan aranyosak. Én mondtam neki, hogy a csőrös állatokkal nem vagyok túl nagy barátságban, mondjuk ki félek tőlük, mert csípnek. Berci azt mondta, hogy csak akkor csíp, ha hozzá akarok nyúlni a tojásaikhoz, vagy a fiókához. Szóval bementünk a galambházba és a gyerek mutatta, hogy ez a csípős, meg az a csípős, én meg mondtam, hogy elég is volt menjünk, mert én félek. De elmagyarázta, hogy Kiki, nézd meg a galambok kisebbek nálad, nálam is kisebbek, mindenkinél kisebbek, nem bántanak. Még fel akart mászni a padlásra, hogy onnan hozzon nekem kisgalambot, de mondtam, hogy köszi nem kell, inkább menjünk. Úgyhogy megfogta a kezem és kivitt a galamblakból, és rettentően élvezte a nagyfiús szerepet, hogy a szöszit ő pátyolgatja! :-D :-D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr1611677415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása