parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Megint vasárnap

2012.01.15. 12:57

szerző: Kunkrisztagabi

Ezen a héten is megvolt a 3 edzésem! Most kicsit jobb formában voltam. Bár mostanában amikor snatchelek az alkarom nagyon hamar bedurran és nem bírom sokáig csinálni, ami ugye Vo2 napon nem a legjobb. Gondolom az alkarom a leggyengébb láncszem. Az erő-állóképesség és a variációs napon is jó voltam, nyomtam @16-al, aztán volt még fincsi manmaker is!

Érdekes volt ez a hétvége, mert Lacinak csütörtök óta fájt a foga. Pénteken még fájdalomcsillapítózott egész nap, próbáltam ügyletes fogorvost keresni, de sajnos az egész megyében nincs. Próbálkoztam a gyulai szájsebészettel, de ott azt mondták, hogy csak életveszély elhárításakor segítnek!:-( Végül Rizsa barátomtól kértem segítséget, aki felhívta az egyik fogdokit és szombat délután bejött a rendelőjébe és könnyített Laci fogán. Nagyon ramaty állapotban volt a foga, gyulladt volt, azért fájt neki annyira! Aztán tegnap még jöttek vendégek hozzánk. Csináltunk aszalt szilvával töltött és baconbe göngyölt csirkemájat. Köretnek párolt lilakáposzta volt almával és saláta is! Csináltam banános gyümitortát, a tetejére pedig gőz fölött felvert tojáshabot!:-D Isteni volt! Kajálás előtt dartsoztunk, tök jó volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr673548695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása