parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Hétfőtől szabin vagyok, egy újabb októberi hétvége vége! Szombaton lett volna a Hortobágyon a behajtás, de nem mentünk, mert esett az eső! :-( Laci gyakszizott, én mászkáltam a Centerben, most kivételesen csak tisztítószereket vettem, aztán ittam egy fincsi kv-t! :-) Délután Szegedre mentünk, és jó idő volt! :-D És láttam is napközben, hogy a Hortobágyon nem is esett az eső! :-D :-D Estére szerveztünk magunknak egy csajos borozást! És egyszercsak a semmiből, lett egy hőemelkedésem! :-( 37,8, nem olyan sok, de arra pont elég volt, hogy ne érezzem jól magam! Még egy kicsit dumáltunk, aztán haza lettem szállítva! Itthon még méregettem, 37,5-nél nem ment lejjebb.Vasárnap reggel aztán kutya bajom sem volt, Laci délelőtt gyakszi, utána Berény, ott felvettük a buzogányokat és  elvittük Dévaványára! Miután végeztünk,  megnéztük a Körös Maros Nemzeti Parkban a túzok bandát, 4 db ilyen kis madárka volt, szerintem rondák voltak, brrr! :-D Voltak cuki szürkemarhák, rackák, és csüngő hasú minimalacok is. :-D :-D A rokonaim! :-D :-D :-D 

Hétfőn semmit se csináltam, egész sokáig pizsamában voltam. Délután kerítésléceket vittem az Orosházira Zolnai Áginak. Kellemes volt az idő, gyönyörű, őszi színekben a fák, tökéletes! :-) Mentem 6-ra edzeni, nagyon rosszul ment, mire hazaértem 37,5 lett a hőm.

Kedden reggel semmi hő, főzikéztem is, gondoltam túl vagyok már ezen a fura vacakságon. Azért nem megy ilyen könnyen, mert aztán csak megérkezett a 37,3, pffff! 11:30-ra mentem a melóhelyre, papírok aláírása, lottószámok, és megint egy fincsi kv! :-) Mivel a délutáni utolsó mérés 37 volt, ezért nem mentem edzeni! 4-re körmöshöz mentem, most végre olyan pinki lett, amit szeretek! Ami még kellemetlen az a köhögés. Éjjel 2-kor jött rám, nem akart múlni, úgyhogy kimentem a nappaliba, hogy annyira ne zavarjam Nagylacit, egy darabig még köhögtem, utána elaludtam, de voltam fent többször.

Ma reggel mértem, 36,6, maradjon is így! Légyszi! Ma délelőtt izgi program lesz, délután meg megyek Elekre, mama tegnap volt 85, kis pofi, jó formában van! :-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr6911839149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása