parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Szóval pénteken meglett az eltűnt receptes füzet, csak egy kisebb expedíciót kellett indítanom a keresésére! :-) A süti, vagy nem is süti, hanem izé, mi is, mindegy ilyen piskóta, meg tejszínes, tejfölös, citromos, savanykás, édeskés trutyi! Nagyon gáz lett! :-D :-D Vagy túl savanyú, vagy túl édes volt, aztán raktam bele mazsolát is, fogalmam sincs miért, úgyhogy az egész édesség koncepció értelmezhetetlen volt! Mindegy is, megcsináltam! Az édesség készítés után jött a takarítás, a ház felforgatása, nem is értem ilyen kicsi lakásban hogyan lehet ennyit takarítani, és még tudtam volna, na mindegy is (és ráadásul már tegnap látszott a por a bútorokon). 2-re mentem fodrászhoz, utána szabadprogram volt! :-) 

Szombaton fél 11-kor indult a marhahusi kommandó Elekre, Bruti és Legenda volt a két erős pasi, akik jöttek nekem segíteni húsos ládát cipelni! :-) A fiúk kedvesek, erősek, okosak voltak, kaptak is anyától kv-t, meg rólam tini lányos hiszti sztorit! Jupiii, beszélnem kell az anyámmal! :-D Délre vittük az árut Kétsopiba, menet közben meg kívánságkosár volt, csudijó zenéket hallgattunk! :-) Délután pedig próbálgattam a buliruhákat, a farmer, trikó, és magassarkú kombó lett a kiválasztott. Arra gondoltam, hogy a virágos szoknyácska most nem kell! 5-re mentünk a Tréningbe, viszonylag hamar már jó sokan lettünk! :-) Aztán lett ajándékozás, egy nagyon aranyos kockát kaptunk, farmerből, vannak rávarrva zsebek és a zsebekbe pedig levélkék lettek elrejtve, csudikedves üzikkel, az edzésre járó kispofiktól! :-) Tényleg nagyon, nagyon kedves üzik, annyira édes dolgokat írtak, nagyon megható volt! Valamikor 7 órakor jött a pöri, fincsi volt, de felejthető, khm! :-) Rengeteg süti is volt, annál kevesebb táncoslábú kispofi, még az én lábamban sem volt annyira boogie! Szerencsére szereztem magamnak egy gyereket, és vele játszottam kicsit! :-D Illetve, ahogy a Leon mondta, én a felállító nő voltam, a biliárd asztalnál, nekem kellett a bábukat felállítanom, miután ő széjjel bombázta azokat a golyókkal! :-) Mondtam a Finta Éviéknek, hogy én szívesen vállaltam volna a két lányt, de sajnos nem hozták őket! Viszonylag csendes, egész jó bulika volt! :-)

img_20160924_193459_1.jpg

img_20160925_101908_1.jpg

img_20160925_101658_1.jpg

received_309469452758989_1.jpeg

img_20160925_104112_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr2511744335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása