parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Tegnap aztán esett rendesen, mire hazaértem kakivá áztam, aztán, amikor mentem edzésre még akkor is esett! Viszont az edzésen most baromi jól ment a csípő hátraengedés, eddig sokkal jobban fájt. Most is, de viselhető volt. Persze, még egy falevelet sem bírnék így felemelni, nemhogy súlyt, de haladok, lassan, lépésről-lépésre. Türelem, ami nekem nem nagyon van, magammal szemben, meg aztán egyáltalán nem sok! :-D Mostanára már profin húzódzkodok, a tolódzkodás is nagy barátom lett, ja az ugrálókötélről nem is beszélve, általános suliban ugráltam ennyit. A rudazást viszont nagyon sajnálom, piszokul hiányzik! :-( És nem híztam meg, pedig sokkal kisebb a terhelés edzésen, és semmi, egy dekát nem híztam! Szerencsére!

Ma reggel is esett, de most már esernyőm is van, úgyhogy csak icipicit lettem vizes! Viszont ma az ülés már megint nem fincsi, egy ideje már álldogálok az asztalomnál! Mindegy, visszaesésnek is kell lennie! Gondolom ez így van jól. Jesszus, ma kell csináljak parisalit, jó sok lilahagymával, el ne felejtsem azzal kezdeni, ha hazamentem. 

Ma rátaláltam a hétvégén a gasztroangyalban látott fincsi kalács receptre, cuki nénik csinálták, szerintem nagyon finom lehet, úgyhogy hétvégén megcsinálom, kelt tészta, ami a recept szerint nem tűnik bonyinak, és csinálni kell hozzá fűszeres, tejfölös trutyit, abba kell belemártani. Fincsi lehet, szupi szénhidri bomba! :-D

kerek_kalacs.jpg

Még a mai naphoz tartozik, hogy az előbb hívott egy csaj, aki 2011-ben, amikor visszajöttem az Egyesülethez dolgozni, itt dolgozott. Kb. 2 hónapot dolgoztunk együtt, de nem igazán kedvelt engem, nem bírta a valamimet, persze ismik vagyunk a fb-on, de semmi egyéb. Ma felhívott, hogy most jár támogató szolgálat vezetős képzésre és jöhetne hozzám gyakszira, de nem igazán van arra ideje, hogy itt lebzseljen nálam. Hát én csak annyit mondtam, hogy mondjad mit kell aláírni, aztán legyünk túl rajta! :-D :-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr8911682677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása