parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Hosszú idő után, csudiszuper, meleg volt a hétvége. Pénteken 5-től edzettem, aztán rúd nem volt, helyette egy kis csajos összejövetel. Sajttal, meg borral, nekem leginkább sajt volt, mert kocsival voltam! Szombaton reggel volt a Békéscsaba-Arad rajtja, úgyhogy oda mentem ki az Arit elindítani. Az utolsó pillanatban a Csill is megérkezett!:-) Aztán elmentem hozzájuk, ittam egy kv-t, meg dumáltunk, aztán haza, motorra pattanás, és irány Elek! Ott egy kis dumálás, ebéd, meg napozás. Aztán haza, este még egy kis fagyizás. Szombat éjszaka meg brutál gyomorgörcs. Vasárnap délelőtt mentünk Békésre, pörköltfőzés volt, a parisalin kívül mást nem csináltam. Ott is napoztam kicsit. Aztán negyed 3-kor indultam Csillért, mert mentünk megnézni az Ari befutóját! Szuper volt, le is videóztam, ahogy átmegy a célvonalon! :-) Átvette az érmét, utána elmentünk fagyizni, meg ücsörögtünk az árnyékban és élménybeszámoló volt! Tök jó volt, hogy ott voltunk vele!:-) Megbeszéltük, hogy pénteken már reggel, úgy 7 körül indulunk Pestre!:-)

Ma edzés!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr1008740740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása