parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

KRESZ

2015.04.20. 15:29

szerző: Kunkrisztagabi

Ma 4-re megyek a motoros KRESZ-re! Mondjuk nem annyira szuper ez a nap, úgyhogy túl sok kedvem nincs menni. De mindegy, most van és kész! 

Pénteken voltam rúdtáncon, nagyon jó volt! :-D Pörögtem-forogtam ezerrel, el is szédültem! Be is jelentkeztem most szombatra is! Szombaton batyus-evős-ivós összejövetel volt nálunk. Jó sok kaja lett, degeszre ettük magunkat. A pizzánk az finom volt, a többi kaja more or less ízlett. Csináltam vaníliás pudingot, a pitlike aljába tettem mazsolát, meg meglepi csokikockát, finom volt. Magdika hozott gyümölcssalit, nyakon öntötte juharsziruppal, és még kókuszvirág cukrot is tett bele. Fincsi volt! Finom Sike Tamást is ittunk!:-)

Vasárnap reggel volt egy kapcsolatátgondolós beszélgetés Lacival. Engem elég rendesen megviselt! Még ma sem vagyok valami hű, de jól! Délelőtt húslevest főztem, utána Lacit átvittem Békésre, én meg mentem Elekre! Nagypapi most megismert, mondjuk kérdezett fura dolgokat, de ez nem is meglepő! Nagymami most jobban nézett ki, mint, amikor legutóbb láttam!

Ma még edzés is van a tanfolyam után, úgyhogy hamar le kell lépnem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr627383588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása