parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Ismét sűrű hétvége

2015.03.30. 09:17

szerző: Kunkrisztagabi

Pénteken vége lett a 40 napos könnyű erő programnak. Jó is volt, meg nem is. Nagyon szerettem csinálni, tavaly januárban nagyon untam. Azt gondoltam, hogy ki fogom tudni nyomni a 20-ast, de nem jött össze. A legnagyobb, amit ki tudtam nyomni a program alatt, az a 18 és feles volt! 24-es törököt is szerettem volna, egyszer valamikor a 30. nap előtt nekifutottam, akkor szerintem sima ügy lett volna, csak a zavaró körülmények miatt félúton abbahagytam! Azután többé nem sikerült, viszont a 20-ast biztosan, egyedül, segítség nélkül tudom csinálni! A swingben különösebb célom nem volt, inkább az, hogy nagyon szépen menjen. Legutoljára a 36-ossal csináltam 10 ismétlést, egyszer pedig a 40-essel csináltam ötöt. Cipelésben a 16/24 volt a legtöbb.

Szombaton délelőtt a gigaszélben kicsit mászkáltunk, próbáltam szép cipőt, de annyira nem tetszett. Aztán átmentünk Elekre, Lacinak volt pedi. Nagyapám, szegénykém, elég rendesen leépülő félben van. Fura volt, hogy ott ülök mellette és kérdezgeti, hogy ki vagyok! Bercivel játszottam egy kicsit, vittem neki kindertojást, kubut, meg egy szélforgót, azzal egy kicsit szaladgáltunk. Este volt a bulika Magdikánál, jókat ettünk, ittunk, játszottunk!:-)

Vasárnap 10-re mentem motorozni, hát voltak benne jó és rossz részek is, kicsit jobban le kellene lazuljak!:-) Remélem menni fog! Aztán elmentünk fagyizni, majd haza főzni, utána Békés, Laci egy kicsit kapirgált a kertben. Este pedig eljött a Tibi, és együtt kajáltunk.

Ma edzés, és fura lesz nem 40 napozni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr947318992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása