parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

A pesti hétvége

2015.03.11. 13:31

szerző: Kunkrisztagabi

A spontán ötlet a szombati időtöltéssel kapcsolatban Margó lett. Találkoztam vele a munkahelyén. El akartunk menni a fagyi kiállításra, de nem találtunk parkolóhelyet, és kilométeres sor volt a pénztár előtt! Elmentünk inkább az Árkádba. Ott ettünk fagyit, kávéztunk, mászkáltunk. Voltunk a Lakatos Márk boltjában is, ami eléggé csalódás volt! Aztán egy-két helyen próbáltam farmert, végül a Bershkában vettem egy nagyon szexi, szépet. Aztán a mászkálásban egy csajszin láttunk egy nagyon szép virágos leggingset. És, ahogy sétáltunk Margó szólt, hogy a Calzedoniaban lát egy ugyanolyat! Bementünk, felpróbáltam és jó lett, úgyhogy meg is vettem!:-) Nagyon szép mindkettő!:-) Aztán 2-re mentem Lacikáért, utána elvittük Ancsikához a fa izéket, nála kaptunk fincsi teát, meg sütikét. Úgy volt, hogy együtt kajálunk Gáborkával és Eszterkével, de nem bírtunk parkolóhelyet találni, így elindultunk és végül Monoron kajáltunk!

Vasárnap délelőtt főzés volt, aztán délután Kmétre mentünk! Laci vett két 20-as golyót. Ittunk a Malomban Frei kávét, kicsit sétáltunk, majd haza! Szóval ez a hétvége is elég zsufi volt.

Hétfőn 5-3-2-es napom volt. Kinyomtam  2-szer a 17,25-öst, és 18,5 -est is jobbal, ballal!:-) Naggyon örültem!:-) A 24-es TGU-ra nem mentem rá,  azt még nem érzem, hogy kellene, meg nem is volt senki, aki figyeljen! De szeretném megpróbálni! 

A most hétvége is zsufi lesz, szerintem, megyek takarítani tesómékhoz szombaton, a vasárnapot még nem tudom hogyan alakul!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr667259659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása