parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Szóval szombaton volt a sima "buli" az Elefántban! 7-re mentünk oda Gabival, 2 srác már ott volt, foglaltak asztalt. Ücsörögtünk, dumáltunk, aztán befutott Magdika is! csináltunk pár fotót, aztán elkezdtünk iszogatni. Sajnos én a pálinka mellett döntöttem, ami nem házi volt, gyorsan is lehúztam őket, keveset is ettem! Valamikor 11 körül hazaindultunk, akkor még nem volt szarul. Otthon aztán beindult a róka vadászat. Jónéhányszor rókáztam, aztán lefeküdtem és tudtam aludni. Viszont aztán reggel folytatódott, sajnos! Volt még pár róka, de aztán tudtam aludni, kicsit enni is. Aztán megint feküdtem, meg aludtam. Lacika annyira cuki volt, hogy elment otthonról, hogy nyugodtan tudjak aludni, ebben a szar állapotban!:-) Délután aztán jobban lettem, tudtam rendesen kajálni és inni! Ilyen rosszul még soha nem voltam! Egy időre elég is volt az ivásból, a bolti pálinka óriási hiba volt, meg a kevés evés is, meg a gyors tempó is! Amatőr voltam!

Remélem ez az elhajlás a mai edzésen annyira nem fog érződni, majd kiderül! Hétvégén Valentinyosz nap, kellene valami program!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr967155321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása