parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Rendrakás

2016.09.08. 13:53

szerző: Kunkrisztagabi

Ma az irodaasztalomon rendrakást rendeztem, már szétfolytak mindenfelé a papírok. Ez jó rendrakásra is és meg feszültség levezetésnek. Most gyakorlom a türelmet és nem megy olyan könnyen, úgyhogy a rendrakás most szükséges volt! :-) A papírkupacban találtam egy Randy Pausch idézetet, amit eltettem magamnak, még hónapokkal ezelőtt: A téglafalak nem véletlenül magasodnak előttünk. A téglafalak azért vannak, hogy megmutassák, mennyire akarunk valamit!

Ami még foglalkoztat mostanában, az a lakás átalakítás, ami jövőre lesz esedékes. A konyhán akarok mindenképpen variálni, mert elég sok kihasználatlan hely van benne. A múltkor már le is rajzoltam (pedig nem is tudok rajzolni), hogyan képzelem el. Ma reggel pedig találtam egy képet, és olyan szép és világos, nagyon tetszik, szerintem jó lenne a nappaliban, meg úgy mindenhol!

fb_img_1473307748303_1.jpg

Azért a lila fal helyett kitalálok valami másik színt, de a többi nagyon tetszik nekem. Kutakodok a neten és a kis cukker kiegészítőket, apránként elkezdem megvenni, meg karira azt kérek mindenkitől! :-)

Tegnap a téglapakolós körmöm újjászületett, és teszik és nagyon szuper lett, hétfőn a lábacskámat is meg fogja csinálni a Letti! :-)

dsc_3480_1.JPG

Ma rávettem magam a masszőr kollegámmal megmasziztattam a derekam. Jól esett, de még bírtam volna úgy kb. 1 órán át a maszit! :-) A sofőr kollegámmal meg kimentünk "ügyet intézni", és megnéztük a közfoglalkoztatós kiállítást, meg ettünk egy fagyit! Este edzőcsaj leszek, úgyhogy kiképzőtábor indul! :-D

Holnap pedig Szeged, izgi, kuponok kinyomtatva, én felkészültem a ruhapróbára, minden jó, ha nem veszek semmit az is, csak ott legyek már! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr111688237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása