parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Vasárnap

2012.01.08. 19:09

szerző: Kunkrisztagabi

Az e heti edzésem szerintem nagyon gyorsan feledésbe fog merülni. Nem voltam jó formában, na jó, végülis nem lehet mindig abban lenni! De jön a jövő hét és lehet újra virítani!:-D Bár holnap nem megyek edzeni, de a kedd-szerda-csütörtök még marad nekem!

tegnap főzőcske nap volt, csináltam húslevest, jó sok zöldséggel és husival, aztán még rántottam csirkét is! Előrelátó módon még péntek este megcsináltam a somlóit, úgyhogy édesség is lett megint a hétvégére!:-) Naggyon jók a sütik maglisztből, egészen olyan, mint az eredeti! Mondjuk nekem már ez az igazi! Tegnap még főzőcske előtt voltam shopiingolni, vettem egy csini felsőt, és egy dögi miniszoknyát. Egyszerűen nem lehetett otthagyni őket, hiszen leárazás volt az üzletben! Aztán még a biztonság kedvéért ma is visszamentem, Laci is jött velem és vettem még két felsőt. Viszont edzőnacit is vettem!:-) Egyébként Laci nagyon jól elszórakoztatta magát, tényleg nagyon jól bírta, amíg én ruhákat próbáltam, addig ő a csini fülvédőket!:-D

Tényleg, még csütörtökön kiderült, hogy nyert a pályázatunk, így megvan az intézményünk ezévi támogatása!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr163529356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása