parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Hétfőn mentem először edzeni a köhögős kaland után, és eszméletlen jó volt! :-) Nem fájt semmim, bírtam a 10 kör planket is, deadlifteltem, egészen lent kezdtem 12-nél és 24-ig mentem fel, 5-5 ismétléssel! Aztán TGU 5*1-1 14-essel, guggolás 5*5, a végén pedig 10*10 swing, 12-essel! :-D Szóval szuper volt! :-D :-D 

Tegnap is edzettem, a program ugyanez volt, a deadlifttel csak 20-ig mentem fel, a TGU-t 12-essel csináltam, press-t is csináltam 3*5-5 ismétlést, rendben volt, guggoltam is, és a végén a szokásos swing! :-) Ja, és próbáltam a rúdon is tartani magam, és nem fájt a derekam! :-D Asszem lassan elkezdhetem azt is, végre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr4411964757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.