parádé

Sport, táplálkozás, egészséges életmód, egészséges ételek, pozitív gondolatok, jó könyvek, receptek.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Nagy Laci RKC: Tényleg nagyon jó voltál!A nyomásod is egyre jobb,már nem engedted,hogy beforduljon a golyó. Erős ... (2013.03.13. 09:48) A 3 edzéses hét 1. napja
  • Kunkrisztagabi: Édes vagy!:-) És az edzés is biztosan nagyon jót tett!:-) (2013.03.12. 07:56) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Köszönöm Drága Krisztám! Látod,jobban is lettem...:-) (2013.03.11. 23:54) Betapaszolva
  • Nagy Laci RKC: Na akkor mielőtt elfogy,gyorsan menjünk és fotózzuk le!!!:-) (2012.08.12. 10:39) Újra itt
  • KlimentLaci: Szia, persze hogy ott leszek, és igen, tegnap elfelejtettél szólni, fekete pont! :) (2012.03.10. 22:21) Március 10.
  • Utolsó 20

Már csak 1 nap

2012.01.22. 09:41

szerző: Kunkrisztagabi

Újabb hét telt el, lassan vége a januárnak. Azt sajnálom, hogy havat alig láttam, olyan jó lenne friss, ropogós hóban sétálni! Viszont az eső esik, ha kell, ha nem, mostmár inkább nem! A hétvége jól telik/telt, pénteken és szombat délelőtt itt voltak a szüleim. Péntek este megnéztük a moziban a Tetovált lányt. Nagyon hosszú film (3 órás), de nagyon jó. Mondjuk az egyik jelenet annyira szörnyű volt, hogy úgy éreztem sírnom kell és nem bírom tovább nézni. Szerencsére bírtam! Szombaton délelőtt piacoztunk, aztán hazajöttem kaját csinálni. Főztem húslevest, jó sok hússal és zöldséggel. Délután, vagy inkább kora este még voltam Rizsáéknál is. Elmondták, hogy Ari babát vár. Az esti csajos partira csináltam fasírtgolyókat. Színes fogpiszkálóra szúrtam egy uborkakarikát, egy fasírtot, és sajtot. Nagyon cukin nézett ki és finom is volt. Kipróbáltam a banános pohárkrémet, amit a paleos szakácskönyvben találtam.  Ettünk még sültkolbit, jércemell salátát, paleos majonézzel. Szóval jó volt minden. Ja, és volt még egy süti, a tésztája darált dióból készült, a krém pedig gesztenyés volt. Nagyon finom volt az is. Tényleg, a receptet el kell kérnem!

Laci FMS-en volt pénteken és szombaton, már szervezés alatt áll az FMS szett csináltatása, remélem hamar kész lesz és indulhat a mérés.

Majdnem elfelejtettem:-D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://parade.blog.hu/api/trackback/id/tr373690585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása